Nové designové prvky v černé barvě, posuvné systémy, elegance minimalistického pojetí skrytých zárubní a nové dřevodekory povrchů, to jsou novinky největší výrobce dveří v ČR, společnosti MASONITE.
Novinky v sortimentu jsou výsledkem zaměření výrobce na modernizaci, investování do výroby a posilování pozic na domácím i evropském trhu.
V posledních třech letech provedl producent výraznou změnu v obchodním modelu, která pomohla k realizaci prodejů v objemu 550 000 kusů dveří a zárubní v roce 2018 v hodnotě 550 mil. Kč.
Z celkového objemu prodeje je dramatický růst podílu speciálních dveří – protipožárních, bezpečnostních, akustických a kouřotěsných. Zákazníci mají také větší nároky na kvalitu, vzhled a odolnost dveří, zvyšuje se tak poptávka po CPL laminátovém povrchu, nových dekorech i barevných kombinací.
Součástí strategického záměru je modernizace výroby s investičním plánem v letech 2018–2023 ve výši 150 mil. Kč pro zvýšení efektivity výroby a kvality dodávaných produktů. Do konce roku 2019 budou proinvestovány dvě třetiny plánovaného rozpočtu především do technologie lakování dveří a opracování hran, automatizace a robotizace.
Společnost MASONITE koupila v srpnu 2019 regionálního výrobce dveří a zárubní, firmu TOPDOORS, s.r.o., která ve Zlínském kraji zaměstnává cca 50 pracovníků. Cílem akvizice je podpoření exportu v 10 zemích a transformace firmy na velkovýrobu zárubní s cílovou kapacitou 150 tis. kusů ročně.
Na českém trhu pracuje pro společnost MASONITE přibližně 170 zaměstnanců a své produkty prodává sítí 270 obchodů a 10 vlastními vzorkovými prodejnami. Do zahraničí exportuje přímo do velkoobchodů nebo spoluprací se zprostředkovateli.
Více informací na www.masonite.cz.