Ocenění Red Dot nejen pro značku Egoé


Intenzivní a dlouhodobá spolupráce značky Egoé s designéry ze studia 519 se zúročila v podobě prestižních mezinárodních ocenění. Studio 519 stojí za návrhy produktů Egoé life (zahradní nábytek), Egoé nest (kempingové autovestavby) i Egoé move (sportovní vybavení).

Mezinárodní komise složená z expertů v oblasti produktového designu udělila cenu
Red Dot: Best of the Best kempingové autovestavbě Egoé Nestbox s příslušenstvím. Vestavba v několika minutách přetvoří i běžnou dodávku v plnohodnotné kempovací auto. V něm uživatel nalezne postel s pohodlnou matrací, přenosný vařič, mobilní lednici, umyvadlo s tekoucí vodou a chytře vyřešené úložné prostory. Vestavbu již hojně využívají cestovatelé, kteří dávají přednost nezávislému pobytu ve volné přírodě před organizovaným turismem a hotelovým ubytováním na svých cestách. Mezi spokojenými uživateli vestaveb Nestbox jsou nejen Češi a Slováci, ale také cestovatelé z mnoha zemí v západní Evropě nebo v Jihokoreji. Red Dot: Best of the Best představuje nejvyšší ocenění, které je v rámci soutěže možno získat. Každoročně je udělována pouze 1,5 % přihlášených produktů, což z ní činí pomyslného Oskara designérů.

Rovněž set minimalistických slalomových lyží Egoé Dip SL s vyfrézovaným logotypem a vaku Maggot (Egoé move) přesvědčil komisi o svých kvalitách a obdržel Red Dot. Při navrhování těchto produktů se designéři ze studia 519 snažili naplnit vlastní představy o funkčnosti a maximální vizuální čistotě produktů. Mezi přednosti slalomové lyže Dip SL patří silnější titanalové pláty po celé délce, užší střed a širší špička s patou. Vak Maggot je navržen z textilních materiálů, které sesterská značka Egoé life dlouhodobě používá při výrobě kolekcí venkovního nábytku.

Třetí cena Red Dot putuje za konceptem protihlukové stěny noba digi mini (produkt společnosti mmcité+, design od studio 519), jejíž lisovaný absorbér zvukových vln využívá recyklát pocházející z vysloužilých automobilových pneumatik a zároveň slouží jako prostor pro grafické motivy vycházející z estetiky digitálních zobrazovačů.

Tento trojnásobný úspěch potvrzuje kvalitu českého produktového designu i potenciál a konkurenceschopnost českých firem v mezinárodním prostředí.

Napsat komentář

twenty − thirteen =


Koupit předplatné